Formular de retur
Ne dorim ca toti clientii nostrii sa fie incantati de produsele noastre. Cu toate acestea, in cazul nefericit in care nu sunteti complet multumit, suntem aici pentru a va ajuta.
Completeaza formularul cu datele solicitate pentru a putea procesa solicitarea ta de retur.
Cerere returnare produse
Telefon returnare: 0750 445 580 (L – D / 09:00-19:00)
Drept de retur 14 zile.
Politica standard de returnare
Asigura-te ca produsul poate fi returnat respectand urmatoarele conditii:
- Returneaza produsul in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii;
- Produsul nu prezinta urme de uzura sau/si cu defecte provocate de client;
- Produsul returnat trebuie sa fie ambalat intr-un mod corespunzator, astfel incat sa nu fie deteriorat in timpul transportului;
- In acest proces de retur, schimbul produsului nu poate fi procesat. Daca doresti un schimb pentru produsul comandat, va trebui sa returnezi produsul, iti restituim banii si ulterior poti face o noua comanda care va fi achitata integral.
*Daca lipseste orice articol din cutia produsului, returul dvs. va fi refuzat.
Cum sa returnati un articol?
Completati formularul de mai jos si veti fi contactat in cel mai scurt timp de catre un agent.
*Gasiti numarul comenzii dvs. in e-mailul de confirmare pe care l-ati primit atunci cand ati plasat comanda.
Rambursari
Odata ce primim articolul dvs., rambursarea este initiata imediat. Modul in care este procesata rambursarea dvs. depinde de metoda initiala de plata:
- Daca ati platit prin card de credit sau de debit, rambursarile vor fi trimise bancii emitente a cardului in termen de cinci zile lucratoare de la primirea articolului returnat sau cererea de anulare. Va rugam sa contactati banca emitenta a cardului pentru intrebari despre returul banilor.
- Daca ati platit prin ramburs, vom solicita un cont bancar in care sa va viram banii.
- Ansen nu acopera costurile de returnare.
Articolele comandate online de la Ansen care au ajuns deteriorate sau au anumite defecte, pot fi returnate contactand numarul 0750 445 580.
Va rugam sa trimiteți un e-mail la contact@axs-business.com sau sa completati formularul de retur si sa includeti „Deteriorat / Defect” si numarul dvs. de comanda in linia de subiect.
Va rugam sa furnizati si o scurta explicatie a motivului pentru care doriti returul produsului.